søndag den 12. februar 2012

ferie :D

hej blog!
uhhh det er ferie, yay jeg er sååå glad! idag skal familien eller august skal nok ikke med, men vi skal hjem til pia allerslev og spise! det glæder jeg mig til da jeg har fået fast food den sidste uge, ad. vores køkken er forhåbentligt  snart færdig :D imorgen skal jeg vidst nok være sammen med Camilla (fog) det glæder jeg mig vildt meget til da jeg savner hende virkeligt meget! på tirsdag skal jeg til jylland, YAY. jeg glæder mig til at komme til jylland! savner min familie!
                                           skattebasser
                                                           verdens bedste søster :*
                                                  hahahhahhahah
                                                          ej

Ingen kommentarer:

Send en kommentar