fredag den 10. februar 2012

hej med dig

hej blog...
vi har fået ferie idag!! altså jeg har ikke været i skole fordi jeg er syg.. men stadig FERIE!! i aften skal jeg bare hygge med Familien tror jeg! glæder mig til at vi bare kan slappe af, der har været stress på hele ugen, da vi er igang med at få nyt køkken igen.. jeg slapper bare af, ligger i min seng og høre One Direction amen jeg bliver helt rørt når jeg hører dem.. jeg skal ikke noget specielt i ferien.. sammen med veninder og til jylland på torsdag <3 glæder mig meget til at komme til jylland, man kan altid slappe meget af derover ;) og så kan jeg jo få lov til at snakke lidt jysk uden min store bror kommer og siger jeg snakker som en aller anden ting. han er ond, men jeg elsker ham.
jeg håber jeg bliver rask. men altså jeg har halsbetændelse for 4 gang i det her år.. og min læge siger det kan være jeg for en byld tror jeg det hedder og så skal jeg have fjerne mine mandler, det er jeg bange for!!! men min mor siger jeg ikke for den der byld, men det er ligesom ikke hende der er lægen. det går faktisk super godt i øjeblikket bortset fra at jeg er syg self... ej også så jeg lige at der måske kommer eftersidning igen :O ej pia altså, men jeg elsker dig stadig <3
skriver måske imorgen..
-SEEEEEEEEES <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar